طراحی اپلیکیشن موبایل

با طراحی اپلیکیشن موبایل این فرصت را دارید که ارتباط و دسترسی بیشتری با مشتریان خود داشته باشید. اگر کسب و کارتان پتانسیل لازم را داشته باشد، شما هم می‌توانید با ساخت اپلیکیشن قدرتمند، کاربردی و زیبا، یک پل ارتباطی مناسب با مشتریان خود داشته باشید. تیم طراحی اپلیکیشن تات گروپ، با مهارت و تجربه طولانی‌ مدت خود آماده است تا در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید و ios با شما همراه باشد. این اطمینان را می توانید داشته باشید که مجموعه تات گروپ متنوع ترین امکانات و همینطور مناسب ترین هزینه طراحی اپلیکیشن را به شما ارائه خواهد کرد. با ما همراه باشید.

طراحی اپلیکیشن موبایل

پیشنهاد میکنم قبل از شروع هرکاری، حتما درخواست یک مشاوره رایگان دهید. پروژه های طراحی اپ مثل طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی نیست و عموماً فضاهای پیچیده تر و پرهزینه ای دارند، به همین دلیل شما به مشاوره نیاز دارید. شرکت نرم افزاری تات گروپ، تیمی درجه یک و حرفه ای از مشاوران فنی و حرفه ای را ایجاد کرده است که پاسخگوی نیازهای شما باشد. کافی است تنها شماره تلفن خود را وارد کنید تا مشاوران تات گروپ با شما تماس برقرار نمایند.

مراحل سفارش دهی اپلیکیشن موبایل

بنا به تجربه چند ساله شرکت تات گروپ در زمینه‌های مختلف و پروژه‌های متنوع، عموماً دو فاکتور اساسی برای کارفرمایان محترم حائز اهمیت است؛ 1-قیمت 2-زمان انجام کار. اصولا در بین همه پروژه‌های مختلف نرم افزاری این دو فاکتور بسیار حائز اهمیت است. نکته‌ای که در این بین باید به آن توجه کنیم این است که برای تعیین این دو پارامتر مهم نیاز به تحقیق و گفتگوهای متعددی است. درصورتی که خیلی از شرکت‌های نرم افزاری هزینه طراحی اپلیکیشن را بصورت دقیق مشخص می‌کنند. به همین دلیل شما باید این نکته را متوجه باشید برای انجام یک پروژه نرم افزاری در هر ابعادی، نیاز است که مراحل نیاز سنجی، آزمایش و طراحی بصورت دقیق بررسی شود و پس از آن قیمت و زمان دقیق مشخص شود. برای مشخص کردن این موضوع مهم بایستی 6 گام اساسی و مهم بین شرکت نرم افزاری و کارفرما برداشته شود.

چرا به طراحی اپلیکیشن موبایل نیاز داریم ؟

چرا اپلیکیشن؟! شما در طول روز چند بار از اپلیکیشن ها استفاده می کنید؟! استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی برای رفع نیاز های اساسی و مهم زندگیتون! استفاده از اپلیکیشن مشابه اسنپ برای حمل و نقل! استفاده از اپلیکیشن مشابه دیوار برای خرید و فروش! موبایل های هوشمند بسیاری از این کارها را آسان کرده اند و به دنبال آن در فضای کسب و کار تغییرات بزرگی ایجاد شده است. امروزه همه کسب و کارهایی که خدمات و یا کالایی را ارائه می‌دهند، با طراحی اپلیکیشن حرفه ای باعث رونق چندین برابری فضای کاری خود خواهند شد.

رشد کسب و کار با طراحی اپلیکیشن

می توان گفت امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال، میزان استفاده کنندگان از گوشی های همراه و اپلیکیشن‌های موبایل کاملا رو به افزایش است. چرا که کاربران با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل به راحتی می‌توانند نیازهای روزمره خودشان را برطرف کنند. به همین دلیل یکی از مواردی که باعث رشد کسب و کار شما می شود، طراحی اپلیکیشن اندروید و ios می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید کالاها و خدمات خود را فارغ از محدوده جغرافیایی که درون آن هستید، ارائه دهید. تیم طراحی اپلیکیشن تات گروپ با ارائه خدمات متنوع، اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایل بر روی پلتفرم‌های مختلف کرده است.

سوالات متداول مشتریان

تیم مارکتینگ تات گروپ پس از بررسی همه جزئیات ایده شما، یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

بله،شما می توانید طرح مورد نظر خود را با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی نظیر Photoshop و یا Illustrator ترسیم نمایید. همچنین این امکان وجود دارد که برو روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی تات گروپ ارسال کنید. پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی، طراحی رابطه کاربری اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

پس از مشخص کردن نوع سفارش خود و ارسال آن به ما چه به صورت تلفنی چه به صورت ایمیل، توافقی بین طرفین صورت میگیرد و تمامی موارد بصورت قرار داد و مکتوب نوشته می شود و قرارداد میان طرفین بسته خواهد شد.
شماره تماس:09332604816

تمام خدمات طراحی اپ و نرم افزار تات گروپ، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است. پشتیبانی عموماً بصورت آنلاین و غیر حضوری می باشد.

پس از تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و…) توسط شرکت نرم افزاری تات گروپ انجام خواهد گرفت. پس از یک سال نیز در صورت رضایت کارفرما، امکان قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین تات گروپ و کارفرمای محترم وجود خواهد داشت.

بله، پس از طراحی اپلیکیشن و تکمیل همه فرایندهای ساخت، یک پنل مدیریتی اپلیکیشن + سورس کد اصلی اپلیکیشن به مشتری محترم تحویل داده خواهد شد.

با تات گروپ

ثبت سفارش

خدمات

وبلاگ تات گروپ

برای دیدن محصولاتی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.