طراحی فروشگاه اینترنتی

با توجه به آمار های اخیری که در مورد خرید های اینترنتی می شنویم، بهتر است روش های قدیمی فروش را کنار بگذارید و از به روز ترین روش های فروش استفاده کنید. طراحی فروشگاه اینترنتی همان چیزی است که برای فروش محصولاتمان به آن نیاز داریم. ما به شما کمک می کنیم تا با آسودگی خاطر اقدام به طراحی فروشگاه آنلاین کنید.

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی فروشگاه اینترنتی

شما برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود به یک مشاوره درجه یک نیاز دارید. تیم تات گروپ با داشتن مجرب ترین مشاوران و همینطور ارائه مناسب ترین قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی به شما کمک میکند که بهترین تصمیم را برای توسعه کسب و کار خود با معقول ترین هزینه و بهترین کیفیت بگیرید. کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان تات گروپ در کوتاه ترین زمان با شما ارتباط خواهند گرفت.

اهمیت طراحی فروشگاه اینترنتی

با توجه به آمار رسمی شرکت الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) طی سالیان گذشته تمایل کاربران به خرید آنلاین و استفاده از فروشگاه های اینترنتی بسیار افزایش پیدا کرده است. دلیل اصلی این اتفاق ویژگی های بی نظیری است که فروشگاه اینترنتی برای مصرف کنندگان به همراه داشته و باعث رضایت آنان گشته است. کاربران قادرند در هر لحظه با مراجعه به سایت فروشگاه، در میان تنوع بسیار بالایی از محصولات، کالای مورد نظرشان را جست و جو کنند، نظرات سایر افراد را مشاهده کنند، کالاها را با یکدیگر مقایسه کنند و در آخر یک خرید آنلاین سریع و لذت بخش را تجربه نمایند. اگر شما به دنبال مواردی نظیر توسعه کسب و کارتان، جذب مشتریان بیشتر و سودآوری بالا می باشید، تیم تات گروپ با خدماتی نظیر ساخت فروشگاه آنلاین اینترنتی و ارائه مناسب ترین تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی، شما را در تحقق اهدافتان یاری خواهد کرد.

همین الان فروشگاه اینترنتی خود را سفارش دهید!

شما با سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی مطمئن باشید که در ازای هزینه ای که پرداخت می کنید، می توانید به امکانات بسیاری دست یابید. شما می توانید برای درخواست طراحی سایت حرفه ای و همینطور خدمات سئو و بهینه سازی سایت با شماره 09332604816 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید، تیم بازاریابی تات گروپ در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فروشگاه اینترنتی

Market Place

Market Place

فروشگاه اینترنتی چند فروشنده و یا Marketplace یکی از کاملترین نوع طراحی فروشگاه اینترنتی موجود در بازار کسب و کار آنلاین است. اساس کار این فروشگاه اینترنتی تمرکز بر ارائه خدمات و محصولات از جانب چندین فروشنده در یک بستر واحد می باشد. در این نوع طراحی فروشگاه اینترنتی هر فروشنده یک صفحه اختصاصی و همچنین لیست محصولات فروشگاه خود را دارد.

فروشگاه اینترنتی

Multi Stores

Multi Stores

فروشگاه اینترنتی چند فروشگاهی multi stores درواقع زیر مجموعه ای از فروشگاه اینترنتی آنلاین است که اساس کار آن مناسب شرکت ها و مراکز فروشی است که کانالهای متعدد فروش را می خواهند ایجاد کنند. با استفاده از این روش خرده فروشان می توانند با چندین روش متفاوت با رقبا وارد عرصه رقابت شوند و سعی در بفروش رساندن بیشتر محصولات خود شوند.

فروشگاه اینترنتی

B2C

B2C

ساخت فروشگاه اینترنتی آنلاین امروزه یکی از موضوعات مورد بحث است. طراحی فروشگاه اینترنتی در دنیای امروزه روند صعودی خود را طی میکند. امروزه با پیشرفته شدن تکنولوژی، به خصوص اینترنت بستر مناسبی برای فروشندگان فراهم شده است تا محصول خود را به صورت آنلاین و در قالب یک فروشگاه اینترنتی آنلاین به مشتریان خود ارائه دهند.

فروشگاه اینترنتی

C2C

C2C

فروشگاه اینترنتی c2c در واقع ارتباط بین مشتری و مشتری است. (customer to customer ) ایجاد فروشگاه اینترتی از جنس c2c به این صورت است که افراد پس از انجام مراحل ثبت نام در سایت می توانند طبق قوانین و فضایی که برای آن ها قرار گرفته شده، اجناس خود را به مشتریان دیگر به فروش برسانند و یا اجناس دیگران را خریداری کنند.

فروشگاه اینترنتی

Drop Shipping

Drop Shipping

ساخت فروشگاه اینترنتی drop shipping یک نوعی از کسب و کار و فروش اینترنتی است که تمرکز آن روی فروش محصول یک تولید کننده به خریدار به صورت مستقیم است. به صورت کلی در فروشگاه اینترنتی Drop Shipping شخص سومی (به غیر از مشتری و فروشگاه اینترنتی) هم حضور دارد، بدین صورت که فروشگاه اینترنتی، محصولات مربوط به هر فروشنده را در سایت خود قرار میدهد و آن ها را به فروش می رساند. این فروشگاه اینترنتی محصولی را در انبار خود نگه نمی دارد.

مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی

برای ساخت فروشگاه اینترنتی آنلاین، در ابتدای کار می بایست به یک سری نکات توجه داشت. رعایت نمودن این موارد در موفقیت و پیشرفت شما نقش بسزایی دارد. موفقیت بصورت یک شبه حاصل نمی شود، بلکه با صبر و همینطور طی نمودن اصولی مراحل کار، بدست می آید. شما میتوانید اطمینان داشته باشید که با سپردن ساخت فروشگاه آنلاین خود به تیم تات گروپ، تمامی مراحل به بهترین شکل انجام خواهد گرفت و این اتفاق، رونق و همینطور افزایش سودآوری کسب و کارتان را بدنبال خواهد داشت.

هدف گذاری معین

در ابتدای کار باید مشخص کنیم که هدف ما از ایجاد فروشگاه اینترنتی چه می باشد.

مشخص کردن محصولات

باید مشخص کنیم که چه محصولات با چه ویژگی هایی را قصد داریم برای فروش قرار دهیم.

بازار هدف

اینکه میخواهیم محصولاتمان را به چه قشر از کاربران و با چه سلایقی ارائه دهیم، بسیار اهمیت دارد.

طرح کسب و کار معین

طرح کسب و کار و شیوه ارائه خدمات به مشتریان از نکات مهم در ساخت فروشگاه اینترنتی می باشد.

پیاده سازی فروشگاه آنلاین

شامل مراحل انتخاب دامنه، هاست و طراحی بخش های فروشگاه اینترنتی آنلاین می باشد.

قرار دادن محصولات فروشگاه

قرار دادن محصولات با جزئیات کافی، تصاویر مناسب و جذاب برای بازدید مصرف کنندگان.

تولید محتوای مناسب

محتوا گذاری با توجه به رعایت نکات کلیدی سئو برای اثر بخشی در نتایج جست و جوی کاربران.

پشتیبانی و جلب اعتماد

مطمئنا یک پشتیبانی مناسب باعث جلب رضایت کاربران و افزایش میزان اعتمادشان خواهد شد.

برخی از امکانات طراحی فروشگاه مجازی

طراحی جذاب و کاربردی

طراحی شکل ظاهری سایت و استفاده بهینه از فضای سایت به طوریکه کاربر تعداد محصول بیش تری را ببیند.

سیستم پرداخت

تلاش خود را بر این بگذارید که از سیستم های پرداخت آنلاین شناخته تر و معروف تری استفاده کنید تا به مشکل برنخورید .

ویژگی محصولات

خصوصیات و ویژگی های محصولات باید کامل باشد تا مشتریان در حین خرید سوالی نداشته باشند و به راحتی خرید خود را انجام دهند.

طراحی ریسپانسیو

با توجه به این که بیش ترین آمار خرید از سایت ها از طریق گوشی است، پس باید در تمام نمایشگرها قابل مشاهده باشد.

سرعت سایت

سرعت سایت باید به گونه ای باشد که مشتریان در هنگام خرید خسته نشوند زیرا در این صورت آمار بازدید سایت پایین می آید.

ای نماد

به خاطر کلاهبرداری های صورت گرفته بهتر است از این نماد استفاده کنید تا کاربران راحت تر اعتماد کنند.

استفاده از صفحه فرود

کاربران زمانی که با ایمیل در سایت ثبت نام می کنند، می توانند از امکانات فروشگاه مثل کد تخفیف و … رایگان استفاده کنند.

پشتیبانی سریع و آسان

در وب سایت خود از پشتیبانی آنلاین استفاده کنید تا سوالات مشتریان در هنگام خرید به سرعت پاسخ داده شود و باعث از دست دادن مشتریان نشود.

ارسال رایگان محصولات

شما می توانید برای افزایش فروش خود، از ارسال رایگان استفاده کنید. اما به گونه ای باشد که متضرر نشوید. می توانید از حداقل خرید برای ارسال استفاده کنید.

صفحه اصلی بهینه

صفحه اصلی شما نباید خیلی خلوت و یا خیلی شلوغ باشد. باید دارای تنوع محصولات زیادی باشد. عکس محصولات در صفحه اصلی باشد تا کاربر سردرگم نشود.

مقایسه محصولات

قسمتی از سایت را باید برای مقایسه محصولات در نظر گرفت تا مشتریان بتوانند به راحتی محصولات را مقایسه و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

اضافه کردن دیدگاه مشتریان

مشتریان قبل از این که محصول را خریداری کنند، ابتدا دیدگاه افراد را مطالعه می کنند و در صورت رضایت مشتریان اقدام به خرید می کنند.

با تات گروپ

ثبت سفارش

خدمات

وبلاگ تات گروپ

برای دیدن محصولاتی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.